Ispirati da e penguini di l'ala di pinguini, i circadori anu sviluppatu una soluzione senza chimica à u prublema di ghiacciata nantu à e linee elettriche, turbine eoliche è ancu ali d'aviò.
L'accumulazione di ghiaccio pò causà danni massivu à l'infrastruttura è, in certi casi, causanu mancanza di energia.
Ch'ella sia turbine eoliche, torri elettriche, droni o ali di l'aviò, e soluzioni à i prublemi spessu dependenu di tecnulugia intensive di travagliu, costose è d'energia, è ancu di diversi sustanzi chimichi.
Una squadra di circadori di l'Università McGill di u Canada crede chì anu trovu un novu modu promettente per risolve u prublema dopu avè studiatu l'ale di i pinguini gentoo, chì nuotanu in l'acque frigide di l'Antartida è chì u pelu ùn si congela ancu à a temperatura di a superficia.ben sottu u puntu di congelazione.
"Avemu prima investigatu e pruprietà di e foglie di lotus, chì sò assai boni à a desidratazione, ma truvamu menu efficaci à a desidratazione", hà dettu u prufessore assuciatu Ann Kitzig, chì hà cercatu una suluzione per quasi un decenniu.
"Ùn hè statu finu à avè principiatu à studià a massa di piume di pinguini chì avemu scupertu un materiale naturali chì puderia caccià l'acqua è u ghjacciu.
A struttura microscòpica di a piuma di un pinguinu (in stampa sopra) hè custituita da barbe è ramoscelli chì si ramificanu da un fustu di piuma cintrali cù "ganci" chì cunghjuntenu i capelli di piuma individuali inseme per furmà un tappettu.
U latu drittu di l'imaghjini mostra un pezzu diinossidabiletela di filu d'acciaio chì i circadori anu abbellitu cù nanogrooves chì imitanu a ghjerarchia strutturale di piume di pinguini.
"Avemu trovu chì l'arrangiamentu stratificatu di e piume stessu furnisce a permeabilità di l'acqua, è e so superfici serrate reduci l'aderenza di ghiaccio", disse Michael Wood, unu di i co-autori di u studiu."Avemu stati capaci di riplicà questi effetti cumminati cù u processu laser di a rete di filu tessuta".
Kitzig spiega: "Pò sembrà contra-intuitivu, ma a chjave per l'anti-icing sò tutti i pori in a rete chì assorbanu l'acqua in cundizioni di congelazione.L'acqua in questi pori eventualmente si congela, è cum'è espansione, crea cracke, cum'è voi.U vedemu in i cubetti di ghiaccio in i frigorifici.Avemu bisognu di pocu sforzu per scoglià a nostra rete perchè e crepe in ogni burato serpente facilmente sopra a superficia di questi fili intrecciati ".
I circadori anu realizatu teste in u tunnel di u ventu nantu à superfici cuperte di maglia d'acciaio è anu truvatu chì u trattamentu era 95 per centu più efficace à prevene a ghiacciata cà i pannelli d'acciaio inossidabile lucidatu senza trattamentu.Perchè ùn hè micca necessariu trattamentu chimicu, u novu metudu offre una suluzione potenziale senza mantenimentu à u prublema di l'accumulazione di ghiaccio nantu à turbine eoliche, pali di energia è linee elettriche, è droni.
A rete di filu d'acciaio inossidabile hè un tipu di maglia di filu tessuta fatta da inoxazzarufilu.Hè tipicamenti custituitu di millaie di fili intrecciati chì ponu esse tessuti in una varietà di mudelli per creà diverse dimensioni è forme di maglia.StainlessA rete di filu d'acciaio hè cunnisciuta per a so durabilità, forza è resistenza à a corrosione, facendu una scelta populari per una larga gamma di applicazioni, cumprese ambienti industriali, cummerciale è residenziale.Hè cumunimenti usatu per scopi di filtrazione, screening, è separazione, è ancu per l'applicazioni architettoniche è decorative, cum'è schermi, balaustrati è rivestimenti di facciata.Ci sò diversi gradi di filu d'acciaio inossidabile dispunibili, ognunu offre diversi livelli di resistenza à a corrosione è a forza.
Tempu di post: 28-mar-2023