Benvenuti à i nostri siti web!

U listessu prucessu chì pruvucarà a forma di crosta in teapots puderia aiutà à sbulicànichelcuntaminazione da l'acqua di mare, secondu un novu studiu da l'isula di u Pacificu Sud di Nova Caledonia.
A minera di nickel hè a industria principale di a Nova Caledonia, è l'isula chjuca hè unu di i più grandi pruduttori di metalli in u mondu.Ma a cumminazzioni di grande cave è piogge forti significa chì una grande quantità di nickel, è ancu di piombo è altri metalli, finiscinu in l'acque intornu à l'isula.A contaminazione di u nichel pò esse preghjudiziu à a salute umana, postu chì a so cuncentrazione in i pesci è i molluschi aumenta mentre avanzanu in a catena alimentaria.
Marc Jeannin, un ingegnere ambientale à l'Università di La Rochelle in Francia, è i so culleghi di l'Università di Nova Caledonia in Noumea si dumandavanu s'ellu puderianu aduprà u prucessu di prutezzione catodica, una tecnica utilizata per cuntrullà a corrosione di strutture metalliche marine, per tirà qualchi nichel fora di l'acqua..
Quandu una corrente elettrica debbule hè appiicata à i metalli in l'acqua di mare, provoca u carbonate di calcium è l'idrossidu di magnesiu per precipitate fora di l'acqua è i dipositi di calce si formanu nantu à a superficia di u metallu.Stu prucessu ùn hè mai statu studiatu in a prisenza di contaminanti metallichi cum'è u nichel, è i circadori si dumandavanu s'ellu alcuni di i ioni di nickel puderanu precipitate.
A squadra hà lanciatu un filu d'acciaio galvanizatu in un bucket d'acqua di mare artificiale mischjata cù u sali NiCl2 è hà passatu un corrente elettricu ligeru per sette ghjorni.À a fine di stu cortu periodu, anu truvatu chì quant'è 24 per centu di u nichel originariamente prisenti era intrappulatu in dipositi di scala.
Jeannine dice chì questu pò esse un modu economicu è faciule per sguassànichel."Ùn pudemu micca eliminà tutta a contaminazione, ma questu puderia esse un modu per limità", disse.
I risultati eranu un pocu inesperu, postu chì l'eliminazione di a contaminazione ùn era micca trà i scopi di u prugramma di ricerca originale.A ricerca principale di Jeannin si cuncentra in u sviluppu di modi per cumbatte l'erosione custiera - esplora cumu i dipositi di calcariu intarrati in una rete di filu nantu à u fondu di l'oceanu ponu agisce cum'è cimentu naturali, aiutendu à stabilizzà i sedimenti sottu diga o in spiagge di sabbia.
Jeannin hà iniziatu un prughjettu in Nova Caledonia per stabilisce se a rete puderia intrappulà abbastanza contaminanti metallici per aiutà à studià a storia dinichela contaminazione in u situ."Ma quandu avemu scupertu chì pudemu catturà grandi quantità di nichel, avemu cuminciatu à pensà à pussibuli applicazioni industriali", ricorda.
Christine Orians, un chimicu ambientale in l'Università di a Culumbia Britannica in Vancouver, dice chì u metudu pò sguassà micca solu u nichel, ma ancu una mansa di altri metalli."A co-precipitazione ùn hè micca assai selettiva", disse à Chemistry World."Ùn sò micca s'ellu serà efficace per sguassà abbastanza metalli tossichi senza caccià metalli potenzialmente utili cum'è u ferru".
Tuttavia, Jeannine ùn hè micca preoccupatu chì u sistema, s'ellu hè implementatu à grande scala, privarà l'oceani di minerali vitali.Solu 3% di calciu è 0,4% di magnesiu sò stati eliminati da l'acqua durante l'esperimenti, è dice chì u cuntenutu di ferru in l'oceanu hè abbastanza altu per ùn affettà assai.
In particulare, Jeannin hà suggeritu chì un tali sistema puderia esse implementatu in i lochi cù un altu flussu di nickel, cum'è u portu di Nouméa, per riduce a quantità chì finiscinu in u mare.Esige una supervisione minima è pò esse cunnessu à fonti d'energia rinnuvevuli cum'è pannelli solari.U nichel è altri contaminanti intrappulati in scala ponu esse recuperati è riciclati.
Jeannin hà dettu chì ellu è i so culleghi travaglianu cù cumpagnie in Francia è a Nova Caledonia per sviluppà un prughjettu pilotu per aiutà à determinà se u sistema pò esse implementatu cummerciale.
A molècula inexpensive furnisce prestazioni simili à e caru esistentimetallucatalyseurs, ma face seri prublemi riguardanti a so stabilità.
Donazione di $ 210 milioni da l'imprenditore è investitore Moderna Tim Springer per sustene a ricerca in corso
© Royal Society of Chemistry document.write(new Date().getFullYear());Numeru di registrazione di carità: 207890

 


Tempu di posta: 01-01-2023