Benvenuti à i nostri siti web!

A versatilità hè a caratteristica principale di u filumaglia. Puderanu esse aduprati in l'internu, cum'è nantu à i tetti è i muri, o fora per copre i railings o avvolgere intornu à un edifiziu sanu. In più di e numerose applicazioni pussibuli, u materiale hè ancu versatile: secondu l'scelta di i fili d'orditu è ​​di trama è u tipu di tessitura, una solamagliacù un aspettu specificu è un effettu di luce hè ottenutu, chì pò esse allargatu ancu cù diversi materiali o superfici di maglia culurita. Un'altra qualità notevuli di stu materiale hè a sicurità chì furnisce, ch'ella sia parapetti di pavimentu, assi di passerella, atrium cintrali, spazii di ghjocu elevati, parcheggi multi-piani, è scale interni o esterni.
Hè chjamatu ancu "tela di filu", "maglia di filu" o "tela di filu", hè unmagliafattu da l'acciaio inossidabile 316 d'alta resistenza in quale i fili individuali sò intrecciati per furmà diversi mudelli. Una superficia assai resistente à l'impattu è durable chì prutegge da caduta accidentale è arrampicata intenzionale, è ancu di scaccià petre è oggetti da una altezza, evitendu cusì accidenti gravi.
Inoltre, cù u so designu ligeru attraente è alta trasparenza, a reta di filu hè un aghjuntu di design assai discretu, trasluzente è ligeru, è pò ancu esse tintu è illuminatu di notte. Hè una partizione efficiente è trasparente chì furnisce simultaneamente visibilità, luce è circulazione d'aria.
Pigliate, per esempiu, a stazione ferroviaria di Lisieux in Francia. "Pierre Lépinay Architecture si focalizeghja nantu à e proprietà estetiche è funziunali di a rete architettonica HAVER. Per i pareti laterali ondulati di a passerella, l'architetti anu sceltu di utilizà elementi di maglia in acciaio inox resistente à a corrosione per creà un rivestimentu di ponte forte, sicuru è durable. Hè stata aduprata a griglia architettonica HAVER DOKA-MONO 1421 Vario, sviluppata apposta per stu prughjettu secondu e specifiche tecniche individuali di u cliente.
À l'Imagerie Médicale Ducloux di Brive-la-Gaillard, in Francia, a rete metallica agisce à tempu cum'è una efficace prutezzione solare è cum'è un rivestimentu esteticu di a facciata vetrata, unificandu tuttu u voluminu. "MULTI-BARRETTE 8123 a rete di filu riflette i raghji UV è hà una zona di maglia aperta di circa 64%, chì permette una bona circulazione di l'aria, chì impedisce u calore di custruisce davanti à u muru di cortina di vetru. Malgradu a prutezzione di u solefunzionedi u rivestimentu di u muru di cortina, a vista da l'esternu hè bona, e stanze anu assai luce di ghjornu ".
Nantu à a passerella di Pfaffental in Lussemburgu, Steinmetzdemeyer architectes urbanistes hà utilizatu HAVER Architectural Mesh per i rivestimenti laterali è di u tettu. "I cavi intrecciati dannu a flessibilità è a struttura di a rete, mentre chì i bastoni furniscenu stabilità è creanu riflessioni uniformi, è grazia à a so zona aperta di 64%, a rete di cable MULTI-BARRETTE 8123 permette di vede Kirchberg è Pfaffenthal senza interferenza".
Haver & Boecker hè stata fundata in u 1887 in Germania è pruduce trecciafilida 13 µm à 6,3 mm di diametru. HAVER Architectural Mesh hè eccezziunale durabile, riducendu i costi di sostituzione è faciule da installà. Hè praticamente senza mantenimentu grazia à l'usu di l'acciaio inossidabile resistente à a corrosione è a tecnulugia di assemblaggio affidabile, è hè cumplettamente riciclabile à a fine di a so vita di travagliu.
Avà riceverete aghjurnamenti secondu ciò chì seguite! Personalizà u vostru flussu è cuminciate à seguità i vostri autori, uffizii è utilizatori preferiti.


Tempu di post: 16-mar-2023